Totaalinrichting voor MKB, overheid en semi-overheid Navigation
  • Diensten
    • Kantoor- en Projectinrichting
    • Organisatiekosten verlagen
    • Advies kantoorconcepten
      • Bewustzijn van de medewerkers – Place 2.5
      • Change-Office
      • Dynamisch Werken
      • Office Engineering
      • Cocooning
    • Werkplekonderzoek
    • Interieurontwerp
    • Verhuizingen
  • Producten
    • Zitmeubelen
    • Tafels
    • Kasten
    • Verlichting
    • Geuren
    • Akoestiek
    • Stoffering
    • Wanden en plafonds
  • Wie zijn wij
    • Werkwijze
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • Contact
  • Diensten
    • Kantoor- en Projectinrichting
    • Organisatiekosten verlagen
    • Advies kantoorconcepten
      • Bewustzijn van de medewerkers – Place 2.5
      • Change-Office
      • Dynamisch Werken
      • Office Engineering
      • Cocooning
    • Werkplekonderzoek
    • Interieurontwerp
    • Verhuizingen
  • Producten
    • Zitmeubelen
    • Tafels
    • Kasten
    • Verlichting
    • Geuren
    • Akoestiek
    • Stoffering
    • Wanden en plafonds
  • Wie zijn wij
    • Werkwijze
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • Contact
Blog

Blog

Heeft u tevreden/betrokken werknemers?

Voorbeeld van een integrale aanpak bij Zaan Notarissen

De voordelen en nadelen van een kantoortuin

Bestrijding van MRSA-bacterie in de Zorg

Het traditionele kantoor is veranderd in een dynamisch en taakgericht kantoor.

Work-Life balance; Waar staan we nu?

Staand vergaderen is eenderde efficiënter dan zittend vergaderen.

Besparingen op personeel- en vastgoedkosten door integrale aanpak van Total Office Concepts.

Wat is een circulaire Economie?

Natuurlijke geur op kantoor: 8 manieren om prettiger te werken

  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • →

Recente berichten

  • Heeft u tevreden/betrokken werknemers?
  • Voorbeeld van een integrale aanpak bij Zaan Notarissen
  • De voordelen en nadelen van een kantoortuin
  • Bestrijding van MRSA-bacterie in de Zorg
  • Het traditionele kantoor is veranderd in een dynamisch en taakgericht kantoor.
Wilt u meer weten?
Neem contact op

Waarom Total Office Concepts?

  • Altijd onafhankelijk advies
  • Meer dan 30 jaar ervaring
  • Wij ontzorgen u volledig
  • Samenwerkingen met meer dan 172 fabrikanten

Diensten

  • Kantoor- en Projectinrichting
  • Organisatiekosten verlagen
  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
 

Contact

Heiligeweg 8a
1561 DK Krommenie
075 642 2434
info@tocbv.nl
  • Facebook
  • LinkedIn


Copyright © Total Office Concepts
Stap 11: Contact houden

Stap 11: contact houden

Bij Total Office Concepts investeren we graag in onze relaties en vaak leidt de eerste opdracht dan ook tot vervolgbestellingen. Met onze kennis en ervaring én een netwerk van 172 fabrikanten vullen we alle wensen in. We zijn er graag voor u!

Stap 10: Realiseren besparen

Stap 10: realiseren besparing

Met de nieuwe inrichting kunt u er weer jaren tegenaan! En mooier is misschien nog wel dat het werkplezier, de motivatie en de productiviteit meteen vooruit gaat! Daarmee levert uw investering direct geld op!

Stap 9: In gebruik / monitoren

Stap 9: ingebruikname en monitoren

Vanaf het moment dat het meubilair in gebruik wordt genomen, begint het monitoren. We kijken dan of de verwachtingen uitkomen.

Stap 8: Realisatie / Implementatie

Stap 8: realisatie en implementatie

Zodra de inrichting wordt vervangen, komt er een logistiek proces op gang. Een goede planning is dan noodzakelijk! Zo moeten bijvoorbeeld de computer- en verlichtingsaansluitingen voorbereid zijn en moet uw eigen werk gewoon doorgaan. Total Office Concepts heeft daar ervaring in en we helpen u graag!

Stap 7: keuze

Stap 7: keuze

Natuurlijk moet er uit de offertes gekozen worden. Wat kost het en past dat in het budget? Bij deze stap is het goed om scherp te zijn en op de bijkomende kosten te letten zoals het op de locatie brengen binnen uw organisatie en de montagekosten. Als het budget overschreden wordt, is het een overweging om de aanschaf in fases te doen. Overweeg dan wat die spreiding voor uw medewerkers betekent.

 

Stap 6: Indienen offertes

Stap 6: indienen offertes

De verschillende offertes moeten natuurlijk beoordeeld worden. Het is een kwestie van persoonlijke smaak en prijs wat u het best bevalt. Total Office Concepts heeft een slimme methode ontwikkeld om de verschillen om te zetten in een prijs-kwaliteit verhouding. Zo koopt u voor de beste prijs.

Stap 5: Vaststellen Pakket van Eisen

Stap 5: vaststellen Programma van Eisen

Met het Programma van Eisen (PvE) weet u direct wat er nodig is voor een uitgebalanceerd interieur. Het is maatwerk ten top. In tegenstelling tot onze collega’s, heeft Total Office Concepts bewust wél oog voor het stimuleren van de zintuigen (oog, neus en oor). Zo voeren we bijvoorbeeld lichtmetingen uit en maken we akoestische doorrekeningen. Juist het totale concept zorgt ervoor dat uw medewerkers zich welbevinden en dat u uw investering snel terugverdient!

 

Stap 4: Evaluatie / terugkoppeling

Stap 4: evaluatie en terugkoppeling

Het voorlopige rapport wordt samen met u besproken en natuurlijk is er ruimte voor uw eigen inbreng. Na deze “finishing touch” bieden we het definitieve rapport aan de directie aan.

 

Met stap 4 komen we aan het eind van de eerste fase. Met ons rapport kunt u bij verschillende kantoor- en projectinrichters offertes aanvragen. Als u in de tweede fase ook voor Total office Concepts kiest, verrekenen we een gedeelte van de onderzoekskosten met de aanschaf van uw nieuwe interieur. Omdat we elkaar ondertussen goed kennen, gaat de implementatie natuurlijk snel.

Stap 3: Informatie verwerken

Stap 3: informatie verwerken

Natuurlijk behandelen we de reacties van uw medewerkers vertrouwelijk. Ze kunnen immers strikt persoonlijk zijn en niet voor publicatie geschikt. We verwerken de onderzoekresultaten en maken een heldere rapportage met adviezen.

Stap 2: Werkplekonderzoek

Stap 2: werkplekonderzoek

Hier zit ons onderscheidend vermogen!

We kijken natuurlijk naar de huidige situatie en komen vervolgens met aanbevelingen voor een gezonde werkplek. Onderscheidend? We kijken niet alleen naar voor de hand liggende zaken als de bijvoorbeeld de hoogte van een bureau, maar ook naar het stimuleren van de zintuigen zoals oog, neus en oor. Het klinkt soft, maar dat is het niet. U zult zien dat de productiviteit met sprongen stijgt. Total Office Concepts vertaalt het naar klinkende munt.

 

Stap 1: Kennismaking

Stap 1: kennismaking.

In een oriënterend gesprek kijken we of de integrale aanpak van Total Office Concepts past bij uw organisatie. Daarom willen we graag weten hoe u uw branche in elkaar zit, hoe u werkt en wie uw klanten zijn.

Aan de hand van dit gesprek maken we een Programma van Eisen (PvE). We adviseren dan in hoe we Mensen, Middelen en Methoden optimaal op elkaar af kunnen stemmen. Zo komen we tot een verantwoorde investering.

Het resultaat ziet u terug in stap 10.